faq.top.img

Odpovídáme na vaše nejčastější dotazy

Mohu si e-mailem objednat léky, které mi předepsal lékař?

Ano, objednat léky můžete e-mailem i telefonicky, zpravidla do dalšího dne je máte nachystané a můžete je u nás v lékárně vyzvednout. Samozřejmě Vám je pak vydá lékárník s potřebnou odbornou informací o užití a kontrolou, že budete užívat své léky správně.

Je možné ve vaší lékárně platit platební kartou?

Ano, v naší lékárně můžete pohodlně zaplatit kromě hotovosti také svou platební kartou.

Mohu nakoupit ve vaší lékárně také dárkové poukázky?

Ano, můžete si u nás zakoupit dárkové poukazy v hodnotě 100 Kč, 200 Kč, 300 Kč nebo 500 Kč.

Je možné ve vaší lékárně uplatnit poukázky od zaměstnavatele?

Ano, přijímáme dárkové poukazy a poukazy pro podporu zdraví vystavené firmami Sodexo (např. FlexiPasss), Le Cheque Déjeuner (např. Unišek) a Edenred (Ticket). Dále je možné využít i zaměstnanecké bonusové programy Benefit a Benefit Plus.

Mám předepsaný lék, který se mi nepodařilo ve více lékárnách sehnat. Můžete mi ho zajistit?

Léčivé přípravky, které nejsou v lékárně skladem lze zpravidla objednat a nachystat na další den. Pokud si lék objednáte do 11.00 hodin, může být ještě ten den odpoledne po 15.00. Možným důvodem, že se Vám lék nedaří sehnat, však může být výpadek na straně výrobce. V žádné lékárně pak takový lék nelze objednat. V takovém případě se díváme po náhradním léku se stejným složením. Pokud existuje lék se stejnou účinnou látkou i způsobem podání od jiného výrobce, můžeme Vám tento lék nabídnout. Není-li takový lék dostupný, vybere vhodnou náhradu Váš ošetřující lékař.

Dostal jsem od lékaře na mobil nebo emailem e-recept, mohu vám ho přeposlat?

Kód e-receptu můžete zaslat formou SMS na číslo 774 436 043 nebo e-mailem na info@lekarnaznojmo.cz. Léky vám do dalšího dne připravíme. Až přijdete osobně do lékárny, lékárník vám léky vydá s potřebnou kontrolou, poradenstvím a ujištěním, že budete léky správně a bezpečně užívat.

Mohu se u vás poradit přes telefon?

Samozřejmě nás můžete kontaktovat telefonem nebo e-mailem, rádi vám poradíme. Nicméně platí, že při poskytnutí zdravotní péče a tedy i dobré rady, je osobní kontakt nezastupitelný. Proto vás nejspíše vyzveme k osobní návštěvě lékárny, abychom vám mohli správně poradit.

Potřebuji se poradit o něčem v soukromí.

Ale jistě. Co jiného je citlivější než zdraví. Vaše zdravotní obtíže proto můžete řešit s lékárníkem nebo farmaceutickou asistentkou i odděleně od oficíny v tzv. konzultační místnosti, kde je více času i soukromí. Konzultace je možná zpravidla každý den nejpozději do 16. hodiny, každopádně je lepší se předem objednat.