faq.top.img

Odpovídáme na vaše nejčastější dotazy

Mohu si e-mailem objednat léky, které mi předepsal lékař?

Ano, objednat léky můžete e-mailem i telefonicky, zpravidla do dalšího dne je máte nachystané a můžete je u nás v lékárně vyzvednout. Samozřejmě Vám je pak vydá lékárník s potřebnou odbornou informací o užití a kontrolou, že budete užívat své léky správně.

Je možné ve vaší lékárně platit platební kartou?

Ano, v naší lékárně můžete pohodlně zaplatit kromě hotovosti také svou platební kartou.

Mohu nakoupit ve vaší lékárně také dárkové poukázky?

Ano, můžete si u nás zakoupit dárkové poukazy v hodnotě 100 Kč, 200 Kč, 300 Kč nebo 500 Kč.

Je možné ve vaší lékárně uplatnit poukázky Flexipass?

Ano, přijímáme dárkové poukazy a poukazy pro podporu zdraví vystavené firmami Sodexo (např. FlexiPasss), Le Cheque Déjeuner (např. Unišek) a Edenred (Ticket). Dále je možné využít i zaměstnanecké bonusové programy Benefit a Benefit Plus.

Mám předepsaný lék, který se mi nepodařilo ve více lékárnách sehnat. Můžete mi ho zajistit?

Léčivé přípravky, které nejsou v lékárně skladem lze zpravidla objednat a nachystat na další den. Pokud si lék objednáte do 11.00 hodin, může být ještě ten den odpoledne po 15.00. Možným důvodem, že se Vám lék nedaří sehnat, však může být výpadek na straně výrobce. V žádné lékárně pak takový lék nelze objednat. V takovém případě se díváme po náhradním léku se stejným složením. Pokud existuje lék se stejnou účinnou látkou i způsobem podání od jiného výrobce, můžeme Vám tento lék nabídnout. Není-li takový lék dostupný, vybere vhodnou náhradu Váš ošetřující lékař.